Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

7.9.11


^ 7 Σεπτεμβρίου σήμερα λοιπόν. Πόσο γρήγορα περνάνε οι μέρες...πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός! Ακόμη στην μνήμη μου θυμάμαι την τελευταία μέρα των εξετάσεων, που αμέσως μετά πήγαμε όλοι θάλασσα. Αχ! Τι θυμήθηκα πάλι... Και τώρα;! Έφυγε το καλοκαίρι! Εγώ για να πω την αλήθεια χαίρομαι, έχω πεθυμίσει τόσο πολύ τον χειμώνα... Κρύο, βροχές, καταιγίδες... ζεστά ροφήματα! <3 Μου έλειψαν όλα αυτά! Κι κάτι άλλο στο οποίο χαίρομαι είναι πως σε 5 μέρες...ανοίγουν τα σχολεία! Θέλω τόσο πολύ να πάω...! Και όχι! Δεν είμαι τρελή! Απλά μου έλειψε όλο αυτό τα πρωινά... Η ετοιμασία για να πάμε, που μπένεις στην τάξη και σε κοιτάνε όλοι λες και τους σκότωσες την μάνα! xD Τα δειαλείμματα...ατέλειωτη ώρα ξεκούρασης... οι κοπάνες που έκανα με φίλες! και μια φορά που με άφησε η μάνα μου το πρωί σχολείο και μόλις έφυγε, έπιασα την φίλη μου και να πήγαμε με ταξί σε διάφορα σχολεία...x'D ΜΟΥ ΕΛΕΙΨΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΓΑΜΩΤΟ! Θα προσπαθήσω φέτος να γίνω καλύτερη (πούτσες μπλε, όλο αυτό λέω κάθε χρονιά!) Είμαι και τελειόφοιτη... ποιός; Εγώ! Γυμνασίου όμως! Θυμάμαι ακόμη όταν πρωτο πάτησα το πόδι μου στο γυμνάσιο... χαχα, τι γλυκιές αναμνήσεις!! Θα ξαναγράψω μετά το σχολείο! Μέχρι τότε να περνάτε καλά και να μην αφήνετε τίποτα   και κανέναν   να σας πέρνει από κάτω! Να προσέχετε! xoxo 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου